Κατηγορίες
Συνδεθείτε για να απολαύσετε τα προνόμια του λογαριασμού XTP
Καλάθι

AMSOIL BREAK-ΙΝ OIL SAE 30 (946ml)

AMSOIL BREAK-ΙΝ OIL SAE 30 (946ml)
AMSOIL BREAK-ΙΝ OIL SAE 30 (946ml)
Κωδικός: XTP00092
  • Διαθεσιμότητα: Διαθέσιμο

Δυνατότητα πληρωμής έως 6 άτοκες δόσεις μέσω της τράπεζας Πειραιώς

14,50€
Χωρίς ΦΠΑ: 11,69€
Αγορά

Λάδι στρωσίματος AMSOIL BREAK-ΙΝ OIL SAE 30 (946ml)

Διαμορφωμένο χωρίς τροποποιητές τριβής που επιτρέπουν τη γρήγορη και αποτελεσματική τοποθέτηση πίρων εμβόλων σε νέους και ανακατασκευασμένους κινητήρες υψηλών επιδόσεων και αγώνων. Περιέχει πρόσθετα ψευδαργύρου και φωσφόρου κατά της φθοράς για την προστασία των λοβών, των οστηρίων και των καπελότων των εκκεντροφόρων κατά τη διάρκεια της κρίσιμης περιόδου θραύσης όταν τα ποσοστά φθοράς είναι τα υψηλότερα.

Το AMSOIL Break In-Oil είναι ένα λιπαντικό βαθμού ιξώδους SAE 30 που έχει κατασκευαστεί χωρίς τροποποιητές τριβής για γρήγορη και αποτελεσματική τοποθέτηση δακτυλίων εμβόλων σε καινούργιες και ανακατασκευασμένες μηχανές υψηλής απόδοσης και αγωνιστικά. Περιέχει πρόσθετα ψευδαργύρου και φωσφόρου κατά της φθοράς για την προστασία των εκκεντροφόρων και των ωστηρίων κατά τη διάρκεια της κρίσιμης περιόδου θραύσης όταν τα ποσοστά φθοράς είναι τα υψηλότερα, ενώ η αυξημένη αντοχή του λιπαντικού φιλμ προστατεύει τις μπιέλες και τα κύρια κουζινέτα από ζημιές. Το AMSOIL Break-In Oil έχει σχεδιαστεί για να αυξάνει τη συμπίεση, τη ιπποδύναμη και τη ροπή για μέγιστη απόδοση του κινητήρα.

Γρήγορή Εφαρμογή Ελατηρίων Εμβόλου

Ο πρωταρχικός στόχος κατά το στρώσιμο του κινητήρα είναι η εναρμόνιση των ελατηρίων του εμβόλου με το τοίχωμα του κυλίνδρου. Τα σωστά τοποθετημένα ελατήρια αυξάνουν τη συμπίεση, με αποτέλεσμα τη μέγιστη ιπποδύναμη. Μειώνουν την κατανάλωση λαδιού και εμποδίζουν την είσοδο καυσαερίων στο στροφαλοθάλαμο. Για να επιτευχθεί αυτό, το λάδι πρέπει να επιτρέπει την εμφάνιση του σωστού επιπέδου "ελεγχόμενης φθοράς" μεταξύ της επιφάνειας του κυλινδρικού τοιχώματος / ελατηρίου ενώ διατηρείται η προστασία από φθορά σε άλλα κρίσιμα μέρη του κινητήρα. Ανεπαρκής διάσπαση αφήνει πίσω της κορυφές στο τοίχωμα του κυλίνδρου που εμποδίζουν τα ελατήρια από την σωστή εφαρμογή. Οι βαθύτερες κοιλάδες, εν τω μεταξύ, επιτρέπουν τη συλλογή και την καύση λιπαντικού κατά τη διάρκεια της καύσης, αυξάνοντας την κατανάλωση λαδιού. Η υπερβολική φθορά έχει ως αποτέλεσμα την στίλβωση των κυλίνδρων εξαιτίας της «κυλίσεως» και την παρεμπόδιση της συλλογής λαδιού και της κατάλληλης λίπανσης του τοιχώματος του κυλίνδρου.

Η φόρμουλα του AMSOIL Break-In Oil δεν επιτρέπει την απότομη συμπίεση των αιχμηρών κορυφών στα νέα τοιχώματα των κυλίνδρων (σχήμα 1). Με αποτέλεσμα το μεγαλύτερο εμβαδό επιφάνειας στεγανοποίησης των ελατήριων, επιτρέποντας τη δημιουργία δυναμικής σφράγισης που αυξάνει τη συμπίεση, τη ιπποδύναμη και τη ροπή στρέψης (εικ. 2)

cylinders

Προστατεύει τα κρίσιμα εξαρτήματα από το φθορά

Οι νέοι εκκεντροφόροι και τα ωστήρια πρέπει να περάσουν από θερμική επεξεργασία ώστε να επιτευχτεί η σωστή σκληρότητα. Κατά τη διάρκεια της περιόδου στρωσίματος, αυτά τα εξαρτήματα είναι επιρρεπή σε επιταχυνόμενη φθορά επειδή έχουν λιπανθεί σωστά, σε αντίθεση με άλλες περιοχές του κινητήρα που λιπαίνονται υπό πίεση. Το AMSOIL Break In-Oil περιέχει υψηλά επίπεδα προσθέτων ψευδαργύρου και φωσφόρου (ZDDP) που έχουν σχεδιαστεί για να παρέχουν την προστασία κατά της φθοράς που απαιτείται κατά τη διάρκεια αυτής της κρίσιμης περιόδου.

Αυξημένη αντοχή λιπαντικού φίλμ

Οι κινητήρες υψηλής απόδοσης συχνά χρησιμοποιούν εξαρτήματα aftermarket που έχουν σχεδιαστεί για να αυξάνουν τη ροπή και την ιπποδύναμη. Η αυξημένη τάση μπορεί να προκαλέσει ρήξη της λιπαντικής μεμβράνης που είναι υπεύθυνη για την πρόληψη της επαγόμενης επαφής μετάλλου με μέταλλο στη μπιέλα και τα κύρια κουζινέτα. Τα λιπαντικά βάσης στο AMSOIL Break-In Oil παρέχουν αυξημένη αντοχή φιλμ για την προστασία των εδράνων από τη φθορά.

ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ

Το AMSOIL Break-In Oil έχει σχεδιαστεί για να στρώσει αποτελεσματικά τους κινητήρες υψηλής απόδοσης που απαιτούν λάδι SAE 30, βοηθώντας στη μεγιστοποίηση της συμπίεσης, της ιπποδύναμης και της ροπής.

ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ

Οι συστάσεις του κατασκευαστή πρέπει να ακολουθούνται εάν υπάρχουν. Η περίοδος στρωσίματος δεν πρέπει να υπερβαίνει τα 1.500 χιλιόμετρα. Όταν ο κινητήρας είναι καινούργιος, οι θυρίδες εξαγωγής θα έχουν μια μεγάλη περιοχή υπολειμμάτων λιπαντικού (Εικ. 3). Καθώς οι δακτύλιοι αρχίζουν να κάθονται, λιγότερο λάδι περνά και αρχίζει να συρρικνώνεται η περιοχή υπολειμμάτων λιπαντικού (Εικ. 4). Όταν οι δακτύλιοι είναι πλήρως τοποθετημένοι και έχουν σχηματίσει στεγανή σφράγιση στα τοιχώματα του κυλίνδρου, δεν θα είναι εμφανή κανένα υπόλειμμα λιπαντικού. Άλλες κοινές μέθοδοι για να προσδιοριστεί εάν οι δακτύλιοι έχουν καθίσει περιλαμβάνουν τη διενέργεια μετρήσεων διαρροής ή ιπποδύναμης με την πάροδο του χρόνου. Η διάρκεια στρωσίματος ποικίλλει μεταξύ των κινητήρων. Στη συνέχεια, αποστραγγίστε και γεμίστε τον κινητήρα με ένα συνθετικό λάδι AMSOIL υψηλής απόδοσης που πληροί τις προδιαγραφές κατασκευαστή.

residue